: Det er mig, der bestemmerMorten Messerschmidt spørges i slutningen af programmet også, om han tror, at der er et skattefinansieret DR om 20 år? - Det tror jeg, men jeg tror og håber, at det er slankere, siger han. Endelig spørges han, om Pia Kjærsgaard stadig bestemmer i DF til den tid? - Det har ikke været Pia Kjærsgaard, der har bestemt, siden jeg blev formand, men jeg lytter gerne til hende.
Det svarer til en tyvendedel af Danmarks areal eller cirka fire gange Falster. Peter Skaarup som gæstebartender: - Et godt, gammelt politikertrickPå natklubben Glød i Næstved står Dansk Folkepartis mangeårige gruppeformand Peter Skaarup, lige nu bag baren og serverer øl til gæsterne, men denne gang med Danmarksdemokraternes logo på brystet. Og det er ikke bare et nyt parti, det er også en ny valgkreds for Peter Skaarup – og derfor bruger han mange af døgnets timer på at møde vælgerne:- Det er jo et godt, gammelt politikertrick at være dér, hvor der er flest muligt mennesker på kortest muligst tid, så vi tager alle døgnets timer i brug, og besøger selvfølgelig også en bar som denne, siger han. Ved sidste valg stillede han op i Hovedstaden, nu hedder det Sjællands storkreds, og det kræver noget andet af kampagnestrategien:- Der er lang afstande, så det kræver i hvert fald en bil – og bedre veje, griner Peter Skaarup.
2. division: Aarhus Fremad - B.93 | dagbladet-holstebro-struer.dk
(Se online) Hvidovre Fremad Amager direkte tv 16 august 2022
Fremad Amager Elite (@FremadAelite) / Twitter
- Det ved jeg altsÃ¥ ikke. Kan I ikke spørge en eller anden analytiker om det?, siger han med et skævt smil. Han svarer herefter bekræftende pÃ¥, at han er bekymret over stigende temperaturer som følge af klimakrisen. - Men det, der bekymrer mig allermest – nu ved jeg ikke, om jeg mÃ¥ kalde dem klimatosser? – det er, at der er nogen, der tror, at vi i Danmark kan løse det problem alene, siger Morten Messerschmidt. - Der er ingen tvivl om, at der er klimatosserAftenens andet emne er klima. Værterne minder om Pia Kjærsgaards berømte tale om â€klimatosser†fra europaparlamentsvalget i 2019. Morten Messerschmidt erkender, at DF siden dengang nok har ændret holdning â€i et vist omfangâ€.
Brøndby IF » Estadísticas ante Fremad Amager - livefutbol.com
FORSIDE | SOFABOLD
- Forslaget er aldeles ubegrundet, når man ser på myndighedernes nyeste vurderinger af udfordringer for det danske grundvand og lytter til førende eksperter, siger han. Landbrug og Fødevarer henviser til professorer, som tidligere har vurderet, at pesticider ikke udgør en særlig trussel. Rød blok vil forbyde sprøjtemidler på op mod 200. 000 hektarRadikale har gennemtrumfet folketingsvalget, Socialdemokraiet drømmer om en regering med de blå partier, og SF har afvist, at der findes en rød blok. Men nu er en samlet rød blok for første gang i valgkampen gået sammen om et udspil for at sikre fremtidige generationers drikkevand. Det skriver Politiken. Socialdemokratiet, Radikale Venstre, SF, Enhedslisten og Alternativet foreslår at forbyde sprøjtemidler på et areal på op mod 200. 000 hektar frem mod 2030.
Jeg lytter gerne til alle, men det er mig, der bestemmer, svarer han. Dermed er 'Partilederne LIVE' slut for i aften. Deltidsgøgler pÃ¥ DyrehavsbakkenProgrammet slutter med et kig ud i fremtiden, og hvordan Morten Messerschmidt tror, Danmark ser ud om 20 Ã¥r. Han spørges blandt andet til pensionsalderen. - ForhÃ¥bentlig har alle ret til at gÃ¥ pÃ¥ pension, nÃ¥r man fylder 70 Ã¥r, siger han. Ifølge DF-formanden er det forkert, at pensionsalderen â€bare stiger og stigerâ€. Han regner dog ikke med selv at gÃ¥ pÃ¥ pension, nÃ¥r han fylder 70. Det skyldes hans uddannelse og karriere som â€deltidspolitiker og deltidsgøgler pÃ¥ Dyrehavsbakkenâ€. Danmark kan ikke løse problemet aleneMorten Messerschmidt har lidt svært ved at svare pÃ¥, om DF har været for sene til at hoppe med pÃ¥ klimavognen.
TV 2 dækker valgkampen med redaktioner i hele landet. Teksten herover er skrevet af mig, Sofie Synnøve Herschend. Jeg dækker valget fra Sjælland i hele perioden. Har du et tip eller en historie, jeg skal se nærmere på? Send mig en mail på sosh@tv2. dk. Ellemann taler om den vigtigste opgave i hans generationFormand Jakob Ellemann-Jensen er gået på scenen til Venstres vælger-rally i Aarhus. Han blev præsenteret af komiker Lasse Rimmer, der stod for en slags opvarmning. - Vil I hjælpe mig med at give et tordnende bifald til Danmarks næste statsminister? Nemlig Jakob Ellemann-Jensen, lød det efterfulgt af stående bifald fra salen. Jakob Elleman-Jensen lægger ud med at tale for et sundhedsvæsen, der sætter patienten først, og om den grønne omstilling, der ifølge Venstre-formanden er hans generations vigtigste opgave.
- Det handler jo om hele tiden at bevæge os fremad. BÃ¥de i Danmark og i EU, hvor vi jo ogsÃ¥ har kastet mange kræfter ind i, at vi nu har et EU med højere klimaambitioner. Statsministeren er dog ikke klart til at lægge sig fast pÃ¥, hvor meget ambitionen skal hæves med, eller hvornÃ¥r det helt konkret skal ske. Venstre holder rally i AarhusEfter amerikansk forbillede holder Venstre fredag aften â€vælger-rally†i Aarhus. Mens tilhørerne venter pÃ¥ formand Jakob Ellemann-Jensen, byder næstformand Stephanie Lose velkommen. - Nu indleder vi slutspurten, og vi skal vise, at Danmark har brug for en borgerlig liberal regering, siger hun og retter fokus mod Venstres Ungdom, VU, som er rigt repræsenteret i publikum:- Hvad har Danmark brug for? Og VU’erne svarer med deres vanlige remse:- Danmark har brug for en borgerlig, liberal regering igen.
((ONLINE-)) Fremad Amager mod SønderjyskE direkte live 4
000 hektarer for sprøjtemidler. - Det er nu vi skal handle, hvis udviklingen skal vendes, og hvis vores børn og børnebørn også skal have glæde af rent drikkevand direkte fra den danske undergrund i fremtiden. Derfor er det helt afgørende at forbyde brug af giftstoffer oven på de jorde, hvor vores grundvand dannes, siger foreningens præsident, Maria Reumert Gjerding, i en pressemeddelelse.
- Det er et forsøg på at få folk i tale. Psykisk sygdom er underprioriteret i vores sundhedssystem. Og der er mange, der ikke ved, hvor forfærdeligt længe man som psykisk syg skal vente på at komme i behandling, siger Anne Marie Geisler Andersen. Teksten herover er skrevet af mig, Keld Vrå Andersen. Jeg dækker valget fra Sønderjylland i hele perioden. Har du et tip eller en historie, jeg skal se nærmere på? Send mig en mail på kean@tv2. Pape bebrejder Ekstra Bladet for dårlige målingerSøren Pape Poulsen giver Ekstra Bladet skylden for de konservatives dårlige resultater i meningsmålinger.
Altinget kårer LA's valgplakat som valgets bedsteAltinget, der er en netavis om dansk politik, har i en kokurrence om valgets bedste valgplakat kåret Liberal Alliance som vinder. Organisation kritiserer nyt rødt forslagBrancheorganisationen Landbrug og Fødevarer er i chok over rød bloks forslag om at forbyde sprøjtemidler i et område på op imod 200. 000 hektar. Det siger formand Søren Søndergaard i en skriftlig kommentar til Ritzau.
[[STREAMING==]] Fremad Amager SønderjyskE live direkte 4